VergiliBirsenTolga bence alın. Bebek bizim hayatımıza katılacak biz onunkine değil sözünü çok severim :) yani demem o ki bebek için eve kapanmamak gerek mesela avm'ye gidersiniz ne bileyim kapalı mekanlarda hava değişikliği yaparsınız kendinize. Yoksa bunalıma gireriz annelerin de hava değişimine ihtiyacı var hep ev hep ev olmaz ki değil mi ama :)