ebru_ecrin_demir Marria her şeyi yiyebiliyorsan çokta ilaca gerek olmaz ama ilk 12 hafta folik asit çok önemli Ben balık yiyemediğim için imom kullanıyorum Elevitide genelde veriyor doktorlar
Hdilarasan O gün bugün 19+1 deyiz minnoş kendini bir iki tekmeyle hissettirdi önce anlamadım sonra baktım içerden haber var 👶🏻 Normalde elimi koyunca hissediyordum ama artık tekmee ☺️
Brlgry Marria bende yumurta asla yemiyorum et yemiyorum yapcak bir şey yok başka gıdalardan almaya çalışalım artık 🤦🏼♀️
Brlgry Marria bana verdi doktorum ama şöyle düşünürsek eskiden annelerimiz ananelerimiz vitaminle çocuk doğurmadı yani içinizi ferah tutun Allah izin verdiği takdirde onlar bir yolunu bulup dünyaya geliyor 😊
Merve366 17+4 olduk bizde artık hamile olduğumu ve bebeğimi hissediyorum Karnım da olduğumu yanı ama hareket yok bizde de yeni yeni kilo almaya başladım 300gr aldık bizde bebek değil de göbek gibi duruyor 😉bencede bi an önce şubat gelsin minnakımı kucağımı almak istiyorum Rabbim herkese nasip etsin hayırlı evlatlar
Marria ebru_ecrin_demir düzenli bi doktorun yok suan da bundan sanırım ilaç vermedi kimse ben de biraz taktım herkes kullanıyor bir şeyler
Burcu582 Marria benimde 18+2 oldu hareket hissetmiyorum herkes hissetmiş ama bilmiyorum normal demişti doktor kiloda almadım aksine 4 kilo verdim cok kustugum için karnım artık belirgin dısardan hamile oldugum anlasılıyor cok heyecanlı bi durum ❤️
Marria Burcu582 çok güzel bir duygu allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin dualarda buluşalım arkadaşlar 😍
Ala38 Marria 17 haftam ve resmî nikahımda var ama bu ayın 23 ü düğünüm var 😂 bebek sorduğunda anne ben nerdeydim dediğinde karnımdaydın diycem sizce nasıl bi duygu🙂
Merve366 Kızlar bişey sorcaktım bn de hamiş fotolarına işde bu kadarlık hamile yazılıyor Ya bana Öner’e bileceğiniz bi program var mı