Patito__ Kizlar suan 16+4 oldm cok sukur iki gundur kasiklrm biraz fazla agriyor yani bayma seklinde bu haftalardabyasayan vrmi kasik ağrısı ??
Cisem84 Patito__ zaman zaman kasık ağrısı oluyor anlık doktora sorduğumda normal korkulacak birşey olmadığını söyledi ve biz tüp bebeğiz hep endişe bende
Patito__ Cisem84 Allah yardimcimiz olsn cnm inan bunun tup bebegi normal yolla kalinmis farki yok hepsi ayni telas ayni icgudu ayni korku insallah saglikla kucagimiza almak nasip olur cok zor bir surecten geçmişsiniz Rabbim bosa cikarmasn insallah
Cisem84 Patito__ amin canım hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım evlatlarımızı cumartesi allah nasip ederse cinsiyet öğrencez
Patito__ Cisem84 insallah sağlıklı ve hayirli olsnda cinsiyetide tabi merk edior insan İlk cocukta okdrda farketmiyor aslnda 😂
Patito__ Cisem84 yani birsy alcan alamion birsy dusuncen dusunemion isim bile bakamion kiyafet bsy yani bilmek gzl tabi ondn snra dha benimsiyor insan ☺️
Cisem84 Ben sadece 600 gram aldım daha 😃 inşallah yediklerim bebeğime yarıyordur yoksa çok dikkat ediyorum yediklerime vitamin içeren gıdalar olmadı için
Seyhan34 Marria benimde 17+5 anca gece yatarken hareket ettiğini hissediyorum oda anca bağırsak hareketi gibi
Brlgry Marria bende yumurta asla yemiyorum et yemiyorum yapcak bir şey yok başka gıdalardan almaya çalışalım artık 🤦🏼♀️