Şeker yüklemeyi kesinlikle öneriyor benim doktorlarımda.. Hatta Dr Erhan karaalpin kitabı var hamileler için onuda okumuştum orda da ikili üçlü dörtlü bunlar çöp testler ama şeker yüklemesi anne bebek hayatı açısından hayati önem gösteren bir test demişti.. Senelerce tıp okumuş insanlar doktorlarımız çıkıp karatayın sözüyle 2 dilim baklava kadar vücüduma verilecek olan şeker yüzünden evladımın hayatını riske atamam o yüzden Allah nasip ederse 3 Haziran da bende yaptıracağım 🌸