renginnnock ben yaptırdım hiç bir problem yaşamadım iyi ki de yaptırmışım. Gebelik şekerinden dolayı kaybedilen yada sağlıksız doğan bir sürü bebek var bunları düşünün. Halk arasında bilinçsizce sakın yaptırma bebeğe zarar veriyor gibi kınuşmalar dönüyor ama ne zararı olmuş 1 kişi çıkıp açıklayamıyor. Şeker yüklemesi denen şey 2,5-3 dilim baklavaya eşdeğer olan şekerli suyun içilmesi ve kan verilmesi işlemi düşünmeden yaptırın derim ben.