Ebbruc Sinemekee bende hamile olduğumu öğrendiğim gün öyle hissettim işte, doktorlar en garanti sonucun adet geciktikten 1 hafta sonra alındığını söylüyo o yüzden acele etme, kendini strese sokma bak geleceği varsa geliyo bi şekilde
Sinemekee Ebbruc doğru söylüyorsun canım Rabbim verecekse veriyor bir şekilde hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Ebbruc Sinemekee amin canım inşallah, eğer olmazsa bu ay sana tavsiyem 1 ay sil uygulamayı ve imkanın varsa 2 günde bir ilişki dene
Ebbruc Sinemekee Rabbim en hayırlı zamanda doldursun inşallah kucağını canım, dualarımda sana da yer vericem 🙏🏻