Benim adet tarihim 19 u yani bugündü dün akşam erken gebelik testi yaptım aşırı silik bir çizgi çıktı sonrasında bugün kan vermeye gittim negatif çıktı ben bu ay yumurtlamamı 10 unda gördüm geç döllenme olabilir mi aslında durum şöylede ben geçen ay erken adet oldum bi önceki ay 25 sinde olmam gerekiyor du ama 20 sinde oldum acaba bi önceki aya göre mi adetim gelecek 😢 yardımcı olabilecek varmı