Senos14 papatya56 o sana baglı aslında hep yatarsan gec iyilesiyor ben 3. Gunde iyiydim ve surekli yuruyodum evin içinde ne kadar yurursem o kadar iyi geliyordu yatınca hem gec iyilesiyor hemde agrısı oluyor
papatya56 Senos14 Yatamadımki canım bebeğim hastanede her gun yürüyerek hastaneye gidiyorum bugün 9 gün oldu sezaryan olalı dikişlerim su topladı bugun doktor suyu çekti biraz rahatladım agrıyo halen
Extreme34 papatya56 su tam olarak nerde toplandı?Benim de dikisin üst kısmında avuç içi kadar şişlik oldu,içeride şu birikmiş sıkı bandajla geçti.
papatya56 newbabyno2 O kadar sürüyo mu ağrısı benim 9 gün rahat uzanamıyorum halen dikişlerim su topladı bugun doktor suyu çekti agrı halen var
papatya56 Gamzeatas Benimde öyle ilk günkü günler gibi değil agrı var korkuyorum dikişlere bısey oldu diye
newbabyno2 papatya56 valla ınan bılmıyorum benım dogum sonraları hep zorluydu mıllete şok olurdum hemen toparlananda var benım gbi olanda