Deletedmom83940 Biranne- evet yapıldı demir ilacı başladık normal dedi doktor üşümen peki dedim bende
Deletedmom83940 Hanife47 ay bilmiyorum bugün de yaylalara kar yağmış sanki benim üstüme yağdı öyle bi soğuk 😂 üşenmesem gidip duş alıcam ama saç kurutma işinden üşeniyorum
1Ada1 Deletedmom83940 aynı biz eşim terliyor benim ayaklar buz sürekli çoraplı geziyorum bide sıcak memlekette yaşıyorum
Deletedmom83940 Hilal-95 doktorum kansızlık var demedi bütün değerlerin normal dedi sadece demir biraz düşükmüş demir ilacına başladı üşümende gayet normal dedi