sun88 13+6 çok stresli bi hamilelik yasıyorum. Bitmek bilmeyen pembe akıntı 😑 ilaçlar igneler herşey kızımı sağlıkla kucağıma almak.için. inşallah bende o haftaları görürüm 🤲
Polat_nur11 sun88 bende aynı şekilde 4 defa düşük yaptım kan pıhtılaşması var ilaçlar igneler fitil, ama oğlum için değer yeter ki sağlıklı doğsun tek duam 🙏 Sizde sağlıkla kavuşun inşallah 💚
sun88 Polat_nur11 amin amin amin. Sizde sağlıkla alın kucağınıza inşallah. O kadsr zor ki psikolik olarak çok yıprandım. Sizin kaç haftalık
Zehragniken Polat_nur11 25+2 oldu minik kızım. 20. Haftadan sonra zaman çok hızlı geçmeye başladı ya da ben mi öyle hissediyorum 😍 çünkü heycanla onu bekliyorum bir an önce gelsin diye belki o yüzdendir 😍