Polat_nur11 Merhaba kızlar kaç haftalık hamilesiniz Biz 36 hafta 2 günlük olduk sizlerin şafak kaç 🍭💚👶🧿
Polat_nur11 Sakaryali54 Deletedmom83940 hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah bende başta öyle diyordum geçer mi zaman diye geçiyor inan 💚
Sonundabende Deletedmom83940 Su4835 Canım bende 7+6 bugun bende de oluyor ama şiddetli değil ağrı oluyor gidiyor aşırı kusmalarım halsiizm ama doktorum kasım ageısını rahim artık yeni bile ola büyümeye başlıyor normal dedi ama tabi şiddetli apron leken okur vs lütfen doktora git hem için rahatlasın
Annesininportakali53 Polat_nur11 ay maşallah Rabbım sağlıklı bir şekilde sorunsuz o günlere gelmeyi nasip etsin inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarimiza alalim bende 12+1 günlük oldum🥲
Su4835 7+4 🫶 kasık ağrılarım var herkes ilk haftalar normal diyor yaşayan var mı önceden de iki düşüğüm var baya endişeliyim.inşallah Allah herkesin kucağını doldursun sağlıcakla 🧡🙏🏻
Cerkess Su4835 bende 7+5 haftadayım sag kasık genelı agrılarım özellıkle uc bes gundur sabaha karşı cok agrım oluyor ve uyanıyorum doktor bebek kendıne yer açıyor endişelenme herşey normal dedı gecen hafta