Nskyhn anneyim96 ya eşim Ocak ayında yurtdışı açıklandı sınavlara girdi geçti ama daha kimin nereye gideceği belli olmadı yarın Haziran da yurtdışına gidecek isimler belli olacakmış. İsmi var mı yok mu bilmiyoruz bakalım ya
Yeni13 Lavinyaa8 bende Burdur’da yaşıyorum eşim asker Isparta güzel yer keşke bizde burda olsak diyorum her gittiğimde kiralar çok pahalı ama
Lavinyaa8 Yeni13 ben kendim Burdur’luyum zaten merkezi güzel yer ama ilçe oluyor ya genelde o biraz korkutuyor kötü yer denk gelirse diyeki oranın ilceleri de genelde kötü çalışması rahat olsun dış görevi olmasın da gerisi olur gider bir sekilde
Gulsurmeli anneyim96 Jandarma erken açıklanmıştı geçen yıl tsk geç açıklanmıştı evet bizde tsk dayız çünki
CerenNurOzturkk 2_kezannelik merhaba bizim tayinimiz çıktı dün belli oldu lojmanlarla alakalı bilgi alabilir miyim acaba :)