Bende de bir hafta evvel şiddetli regl ağrısı gibi olmuştu hatta bu ay erken olucam diye paniklemiştim (sonraki ay yumurtlaması değişti vs diye) ama gebeliktendi.. meme durumum ele vermişti aslında daha çok şişip hassaslaşıyordu yine regl öncesi gibi ama hareleri biraz genişlemişti.. ve ateşim 37lerde dolaşıyordu