irem-Dora Genc_annee canım hıçkırık peş peşe oluyor, iki dakika falan sürüyor aynı ritmik şekilde pıt pıt pıt. Çabuk bitiyorsa tepikliyordur seninki 😊 benimki hıçkırık başlayınca kızıyor çünkü alttan hıçkırığını hissediyorum üstten şiddetli tekmeleri
Genc_annee irem-Dora 2-3 kez üst üste attı ama kafasının olduğu tarafta attı bı de iki tarafta attığı zaman var hep hıçkırık hep tekme mi acaba 😅😅😅
irem-Dora Genc_annee iki-üç kez ise eli falandır canım, 30 dan sonra hıçkırıklar hissediliyor zaten hissedince diyorsun bu bebek hareketi olamaz diye bitmek bilmiyor hıçkırığı 😂