Genc_annee Kızlar arada karnımda bişi atıyor hıçkırık mi yoksa tekme mi ayırt edemiyorum. Sizce nasıl ayırt edebilirim
Smyye1B Genc_annee Bizim hıçkırık birkaç dakika pıt-pıt-pıt-pıt şeklinde oluyor 😅 Baş aşağı olduğu için hep kasıklarıma yakın tarafta oluyor 😍
Genc_annee Melike o zaman az önce üst üste iki üç defa bişi attı o hıçkırıkti bir de kafasının olduğu tarafta attı muhtemelen hıçkırıkti😅
Bebek-C Ben de nasıl ayırt ediyorlar diyordum ama hıçkırık tekne kadar güçlü olmuyor ve düzenli oluyor. Bir kaç dakika da sürüyor. Tekme genelde daha güçlü ve düzensiz oluyor.
Melokrks Basıma gelen nedir derken bu konuyu görmem peki 😊 karnımın üst tarafında ritmik bir şekilde kalp atımı gibi bir şey hissettim ilk kez 18+3 haftalığız benmmmkide mi hıçkırık o zaman kızlar 😍
Bebek-C Melokrks o haftalarda hıçkırık olmayabilir yalnız. Hıçkırık ciğerler geliştikten sonda oluyor yani 30lu haftalarda hissedebilirsiniz. 17. hafta civarı ben de pıtır pıtır bir şeyler hissettim ama o gaz vs sanırım. :)
Smyye1B Genc_annee Bizde artık tekme yok ama hareketleri inanılmaz canımı acıtıyor nolur dur diye yalvarıyorum bazen🤭☺️