Dilekkkk 36 haftalığım. Allaha şükür iyiyim. Hiçbir zaman ben hamileyim diyip işten kaçmadım. Daha dün camları, kapıları, duvarları sildik eşimle. Bütün perde tül ne varsa yıkayıp ütüledim. Eşim astı sağolsun☺️ Evi silip süpürmeyi saymıyorum bile. Yatarken çok rahatsız ediyor sürekli hareket halinde o yüzden biraz uykusuz kalıyorum onun dışında herşey yolunda. Tek tavsiyem korkmayın hiçbirşeyden. Doğum dahil. En fazla 1 ay var ama herkes doğurmuş ben mi yapamayacağım diye motive ediyorum kendimi🤗