Dilekkkk tam 28 haftalik oldum. İdrara gitmelerim artti ama asla rahatlayamiyorum cok var diye gidip bir gidim yapiyorum. Kabizlik artti, gaz sikintisi basladi. Geceleri mideme basinc oldugu icin hamile yastigini kivirip istedigim sekle getirip oturur vaziyette uyuyorum. Aksam saat 6 dan sonra bir sey yememeye calisiyorum yatana kadar sindirebileyim diye. Cok agirlastim asiri yavas yuruyorum insanlara engel oluyormusum gibi geliyor arkamdalarsa. Tekmeler de can yakici olmaya basladi. 3. Trimester bir canimizi almadi.