Hapyymami55 Gookceeeee canım aslında pek doğru bir şey değil bilmiyorum yanılma payı olabiliyor bende burdan oyrendim zaten fasulye ise kız yuvarlak ise erkke diye
Gookceeeee Hapyymami55 Anladım canım doktora danışmak lazım aslı varmı diye olabilir gibime geliyor oğlumda kese tamamen yuvarlaktı ama bu kese şekli çok farklı geldi bana sağlıklı olsunda gerisi boş 😊
Zeynppppp Hapyymami55 ben diğer oğlumla kese ve duruş resimlerine baktım bugün aynı duruyor bu keseyle budamı erkek acaba çok merak ettim ay nasıl sabredicem bilmiyorumki 💆🏻♀️