Zeynppppp 12 hafta 3 günlük sizce cinsiyeti nedir daha yeni doktordan çıktım ultrason vermedi resim çektim uyuz bi doktorla karşı karşıyayım neyse tahminlerinizi bekliyorum kızlar 😊 https://resimyukle.io/r/Ldg93DANJC
Mert1212 Hapyymami55 https://imgyukle.com/i/RZkMPQ bizede bir yorum bu gidişle oğrenemicem zaten böyle avutayim kendimi🤣😂😅
Gookceeeee Hapyymami55 Benimde 10 haftalık kese gerçekten bir farklı fasulye gibi erkekte yuvarlaktı düzgündü sizce kız mıdır yani
Zeynppppp Hapyymami55 ben diğer oğlumla kese ve duruş resimlerine baktım bugün aynı duruyor bu keseyle budamı erkek acaba çok merak ettim ay nasıl sabredicem bilmiyorumki 💆🏻♀️
Hapyymami55 Gookceeeee canım aslında pek doğru bir şey değil bilmiyorum yanılma payı olabiliyor bende burdan oyrendim zaten fasulye ise kız yuvarlak ise erkke diye