yarenaygk34 Maşallah hepinize benim daha son 25 ama doktor diğerini ne zaman doğurduysan bu da o zaman gelir diyor diğerini 37+4 de doğurdum hayırla sağlıkla gelsin bebişler
yarenaygk34 Yeliz6767 ben sanmıyorum ama doktorum yüksek ihtimal öyle olur dedi bakalım teorisi ne kadar doğru
Yeliz6767 yarenaygk34 Aynen bakalım ben ne zaman doğurucam 40 a atacak gibi yine ilk oğlum 40+ 1 de doğmuştu
yarenaygk34 Yeliz6767 maşallah sağlıkla gelsinler benimde 38-39 da gelse iyi olur aslında iyice ağırlaştım hareketlerim çok kısıtlanmaya başladı