kubra_510 SC290606 ayyyy bide biz gelebilsek o günlere. 18×4 deyiz daha çok sabırsızlanıyorum günden güne. 🥰 inşallah sağlıcakla alın kucağınıza. İsmi nr olacak
SC290606 kubra_510 zaman çabuk geçiyor aslında ☺️ ama heycanli Allah’ın izniyle benim üçüncü olacak iki kızdan sonra bir oğlumuz olacak ismi Onur Fırat 💙
Ecoli28 Ayy benim de son 11 🙈 aşırı heycanlıyım, hiç görmediğim ama çok özlediğim birine kavuşacağım 💙 ve her an doğurabilirim gibi geliyor 😁
SC290606 Ecoli28 evet gerçekten çok heyecanlı herşeyi hazır bı tek oğlumuzu bekliyoruz bizde rabbim sağlıcakla kavuştursun yavrularımıza
Ysmemr Benimde son 9 heyecanli bekleyiş bugünde sabahtan beri adet ağrısı gibi ince ince ağrım var aşırı şiddetli değil ama yatiyorum bilmiyorum bu da belirti mi acaba 🙄🤓
SC290606 Ysmemr evet bende de oluyor salı günü kontrole gittim aşağı inmiş dedi ondan sancı ağrı oluyor dedi 28ne gün verdi ama heran gelebilirim diyor dedi heyecanla bekliyoruz ☺️ sizde sancılarınızi dinleyin ona göre kontrole gidin mutlaka
miyopmom SC290606 19 kaldi hayirlisiyla, insAllah hepimiz sag salim hayirla saglikla kavusuruz yavrularimiza. Benim ikinci olmasina ragmen korkuyorum😂
SC290606 miyopmom korku endişe hepsi oluyor valla benimde üçüncü ☺️ ama aynı duygular 🤲 sağlıcakla kavuştursun rabbim 🤲
Ysmemr SC290606 hadi ya şimdilik iyiyim çok artarsa bende gidiyim kontrole bari usutmusum diye düşünmüştüm hep 🤭😆
SC290606 Ysmemr yok canım üşütme yi hissediyor insan bu biraz farklı oluyor aşağı baskı yapıyor dinle kendini ☺️