BMBusraKurt tabi 2 gün sonra 91.00'e çıktı, ama hala çok düşüktü doktorlara göre, çünkü adetim 6 7 gün geçmişti normalde öyle geçtiği zaman 400 500 lerde olurmuş , önce boş gebelik veya sağlıksız bir gebelik diye çok endişelendim ama sonra kendiliğinden yavas yavas arttı, şimdi 3 ayımızı bitirdik, çok da sağlıklı geçiyor hamileliğim, diyeceğim şu ki kimseyle kıyaslamayın kendinizi, herkesin bünyesi herkesin bebeği farklı, en önemli şey olumlu düşünmek ..