Hiç endişelenmeyin, benim de aynı şekilde oldu hatta bizzat kendimden örnek vereyim
15 ekim son adet tarihim, 18 kasımda kan testim 18,95 çıktı normalde daha yüksek olması gerekiyordu ama bende geç döllenme olmuş ve nadirde olsa böyle durumlar gerçekleşebiliyormuş, kesen gözüktüyse hele hiç korkma , birkaç gün sonra tekrar kontrole git ve düzenliliğine bak , hatta doktorunu da değiştir mümkünse