Suadmsv hiç üzülmeyin. Sitreste yapmayin. pkosla barişık olun Kendinize hedefler koyun. Bedeninizi iyi tanimaya calisin. O zamn pkos degil siz daha güçlü olacaksiniz. Günümüzde bir çok kadinda var. Önemli olan pkosla nasil baş edebileceğinizi bilmeniz. Bunun bir hastalik degil sendrom oldugunu kabul etmeniz ve hep buna göre davranmaniz. İnanin ortada korkulacak yada telaşe kapılacak hic bir şey yok. Basit diyetlerle bir kac kilo verebilirseniz .inaninki devami gelecektir. Varsa adet düzensizliginiz verdiginiz bir kaç kiloda bile yavaş yavaş düzene girmeye başladigini bile görebilirsiniz. Hayata her zamn pozitif yaklaşın. Ben porsiyonlarımı kücülterek başlamistim. Acıktigımda misir patlatip yiyordum hem tok tutuyor hemde kalorisi baayaa az. Ara öğünlerinizde (abartmadan) meyve ,sebze tarzi seyler tükete bilirsiniz. Ben sadece bu sekilde kilo verdim. Sacede porsiyon kücülterek.aynı zamnda Ekmeği ve hamur işini olabildigince azaltim. Bu arada her sabah aç karnına ılık bir su içıp iki tane kuru kayisı yemenizi sıddetle tavsiye ederim. Bende çook işe yaradı Metobilizmayi baya hizlandiriyor. İnş. Hayatta her sey gönlünüzce olur 🤲😊