eliz3 benimde 15 ay gibi bir zaman olacak bebeklerimin arası. Ve henüz 2.yi daha doğurmadım . Bende korktugum için doktoruma sordum 2 yıl geçmesi gerekiyor ama erken oldu bu sıkıntı olur mu dedim. Bana olmaz dedi, takipli olduğu bi hamile bayan 3 yıl hep doğurmuş Çook şaşırmıştım korkma dedi ve ondan sonra da hiç araştırma yapmadım kendimi korkutmamak adına ☺️