Jadewinder Sevilayozdemir evet evet ben gebeyim zaten de başlığı açan arkadaşa örnek göstermek için yolladım. Ama ben anlayamamıştım valla helal olsun size
Jadewinder Sinemekee evet ben zaten gebeyim de seninki de böyle mi silik karşılaştır diye yolladım. 19 hafta oldu benim 🥰
Lucy Sinemekee Canım bu kadar yeni bir hamilelikte akşam test yapılmaz. Sabah ilk idrarla yap. Vardır inşAllah 🧡
Jadewinder Sinemekee ay hadi inşallah sanki bir çizik var ama en kısa zamanda mutlu haberi alman dileğiyle 🥰
Seda020921 Sinemekee benimde buna benzerdi gecen gun aldirmadim sonraki gun yaptim yine cikti busabah ilk idararla yaptim daha belirgindi bence sende takip etmeye devam et ama sabah idaririyla insallah hamilesindir🙏❤️
Duugub Sinemekee silik çıkınca bizde 2gün bekle yine yap diyorlar. Ozaman daha iyi belli olurmuş artışı
Seda020921 Sinemekee valla daha emin dilim bnde busabah yaptim dune gore daha koyu🤷🏻♀️