ınsallah oglum olacak hanımlar ☺️
bebek odası yapmak ıstemıyorum aslında cunku hemen kullanmayacak ve bır odayı bosaltmamız gerekecek. bunun yerıne sadece anne yanı yatagı ve dolap almayı dusunuyorum.
sizce nasıl bır dolap almalıyım ?
siz ne aldınız ☺️