Sevallaves Merhaba şehir hastanesinde takipliyim 36. Haftamdayım doktor 1 hafta önce 1 hafta sonraya randevusuz gel dedi, 36 dan sonra herkes randevusuz mu gidiyor kontrollere nasıl oluyor
hunilimom Sevallaves genelde devlet ve şehir hastanesin de randevu sıkıntısı oluyor o yüzden demiştir. Bende hep randevu almadan gittim bulduğum zaman aldım
N_e_s_e Sevallaves bugün bı iki kişi randevusuz gelmişti haftaları küçük diye kabul etmediler 37 den itibaren randevusuz alıyoruz dedi kiz
edis22 Sevallaves 🤭😂 yok canim 1 hafta veya 10gun icinde gidersen randevusuz girersin zaten. Tekrar odeme almiyorlar
babysare Sevallaves bende devlete gidiyorum 2 hafta sonra gel dedi bulamadığım zaman içeri giriyorum doktorun yanına sabahtan 9 d hemen. Randevü bulamadım 2 hafta sonra gelin demiştiniz diyorum kağıt veriyo aşağıda kayıt yaptırılan yerde kimliğimi veriyorum barkod veriyor randevülü gibi oluyosun canım
Sevallaves hunilimom evet maalesef şimdiye kadar ne zamana bulursam o zamana gidiyodum ama artık haftada bire düştü kontroller, randevu bulmak imkansız, şimdi direkt hastaneye gitsek doktor bakar mı yani
hunilimom Sevallaves doktor sana haftaya gel dediyse git canım sekreterine şöyle mesela ben haftaya gidicem ama randevu yok doktorum 2 hafta sonra gel dedi gidicem ben geldim dicem o bana kağıt yaziyor giriş yaptırıyorum 1 saat felan bekliyorum
SimayeceninAnnesi İlk kez duydum bunu arkadaslar tam bilgi alabılırmıyız acaba bırınden yada doktorumuza sorsak mı acaba
Sevallaves SimayeceninAnnesi siz kaçıncı haftadasınız, haftası benim gibi olanlar yazsa da öğrensek keşke
Sevallaves N_e_s_e bana da 37 den sonra randevusuz gel demişti bi önceki muayene olduğum doktor, ama suyum sınırda olduğu için haftaya gel dedi sanırım bana
Miracinannesi_52 Kızlar doktorunuza randevu bulamıyorum deyip kaşeli kağıt isteyin sıra veriyorlar o zaman mecburlar
hunilimom Sevallaves evet canım 2. Gebeliğim ilki de devlette oldu bu şekilde yaptım 36 dan sonra doğum haftası olduğu için kabul ediliyor
Portakalkabugu1453 Sevallaves merabalar konuyla alakasız ama suyunuz sınırdaymıs doktorunuz bunun için bişi önerdi mi yoksa yatırırız mı dedi
Neziravsin N_e_s_e ben oraya hic randevu bulamiyorum siz nasil aliyirsunuz takibimi orda yaptirmak istiyorum
Sevallaves hunilimom teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 🥰 her zaman farklı doktora denk geldiğim için sıkıntı çıkmaz umarım
Buse12- hunilimom Bende yarın 38+1 olucam bana kaşeli imzalı kağıt verdi doktor onu gosterip sıra alabilirmiyim ki
N_e_s_e Neziravsin valla bende çok aradım her gün bakiyodum en sonunda bı tane buldum çok beğendim özel gibi maşallah doktor ilgisi hastane falan olsun