Mer2ve bende yeni vurundum özelde 500 tl ye devlete gidip uğraşmak istemedim takipli bi doktorum olmadığı için ama devlet hastanesinden randevu alıp doktora söylerseniz sizi takipli hastası gösteriyor iğneyide ücretsiz vurdurabilirsiniz karşılıyor devlet eğer tekrar çocuk planlıyorsanız mutlaka vurunun iğnenizi