Hiç memnun kalmadım araştırarak gittim herkes çok iyi falan fılan baya abarttılar. Ama çok pirpirikli bir doktor benı çok korkuttu gebelıgı sonlandır bile dedi ve o kdar rahat bir sekılde dedi ki umrunda olmadan. Başka bi doktora gittim takip edelim dedi o kdar pirpiriklenmedi. Üslubu çok sert ve çirkindi beni mahvetti. Haklı da çıksa asla hakkımı helal etmiyorum.