S1907 Arkadaşlar selam ikili tarama zamanım geldi,Doç dr ali ekize giden varmı, varsa nasıl biri fiyatı nedir,herşeyi anlatıyormu?kan tahlilinide yapıyormu yardımcı olursanız sevinirim🐣🤗🤗
Tubilokko S1907 evet ben detaylı ultrason ıcın gitmistim cok ilgilendiler sanırım 850 tl vermıstım yanlıs hatırlamıyosam ınanılmaz ılgılı herseyı anlatıyor gitmenızı tavsıye ederım :)
Zeynpkc S1907 merhabalar bende 19 mayısta gittim. İnanılmaz bir doktor çok açıklayıcı ve aydınlatıcı soru sormanıza gerek kalmadan her aşamayı anlatıyor ve oldukça detaylı bakıyor biz çok memnun kaldık renkli ve siyah beyaz olmak üzere bir çok fotoğraf ve video atıyorlar ve dosya şeklindede veriyorlar çok ilgili ve güler yüzlü bir doktor kesin gitmenizi öneririm 😊🙏🏽
Mommynurse S1907 ben ayrıntıda gittim 850 tl verdim asla pişman değilim çok naif çok kibar bi doktor koca ekranda beraber baktk 45 dk boyunca bebişe tavsiye ediyorum
Kardelencyr Henüz gitmedim ama 2 hafta sonrasına randevu aldım. Kart ile ödeme yaparsanız 950 nakit 850₺ internette cok yorum okudum herkes çok memnun olduğunu belirtmiş.
S1907 Kardelencyr yaa bnde şimdi aradım 1 ay önden randvu alıyoruz dedi bayaa yogunmuş,artık detaylı ultrasona kaldı gidişim,peki gidinc yoruma cevp yazarmısnz detaylarını🤗🤗
Kardelencyr S1907 canım bugün gittim ali beye be cok memnum kaldım yaklasık 35 dk falan sürdü muayene. Her ölçüm de aynı zamanda anlatıp kişiyi de bilgilendiriyor. Bütün fotografları ve videoyu mail üzernden ve whatsapptan iletip coktı olarakta bebeğim yüzünün cok güzel fotoğrafını veriyorlar. Kesinlikle tavsiye ederm
S1907 Zeynpkc birde kaçıncı haftada gitmek daha iyi onunla ilglili birşey dedimi malum randevu bulmak çok zor 😔
S1907 Kardelencyr ayy çok sevindim canm çok sagol bilgi için🙏🏻🙏🏻Bende temmuzda zamanım geliyor randvmu aldım şimdiden🌸
Yonca-erol @S1907 canım Ali hoca benim doktorum ense kalınlığı için gitmiştik artık doktorumuzdan vazgecemedik hep ondayiz nasipse doğumumu da o yapacak mükemmel bir doktor hem bilgisi hem üslubu konusmasi can doktor. Pişman olmazsın detaylı ultrason u 850 Tl idi muayeneleri 650 TL
S1907 Yonca-erol bilgi için çok sağol canım bende detaylı için temmuzda gidicem nasip olursa,iyi doktoru bulmak gerçkten çok zor
S1907 Yonca-erol indirim felan yaptılarmı size 850tl de, temmzda gidicem ben 1000 tl dedler,herkese farklımı söylüyorlar acaba😔
Yonca-erol @Kardelencyr anlaşmalı hastaneleri var acıbadem,Memorial ,özel Avrasya Hastanesi . Beraber seçiyorsunuz canım. Ücreti daha konuşmadım ama kendi ameliyat ücretini alıyor bir de hastane istiyor