09102013 bende kullanıyordum fakat miğdemi bulandirmaya başladı ve ilacin renginde kusmaya başladım bu yüzden bıraktım kullanmayı.
Melihaa Bana mide bulantımın geçmesinede yardımcı olacağını söylemişti doktorum baya çekmiştim çünkü beşinci aya kadar falan evim mahfoldu 😞☺️ ilacın kokusu kötü olduğu için ve birazda büyük olduğu için etkiliyo bence sizi tok için derim akşam saatlerinde içtiğinizdede daha az rahatsız ediyo 😊
Albertos DilarArslan kullanma benim ilacı değişti femixomega verdi gayet iyi istersen bu ilacı yazdır dr bebek için çok iyiymiş