Mommy17 muayene ücreti 550 tlydi nisan da gittim en son. Kilo konusunda aşırı takımtılıydı ben spor hocasıyım sağlıklı besleniyordum çok yemiyordum ama yine de kilo alıyordum bunu söylüyordum doktora dalga geçer gibi konusuyordu benimle. Hipoglisemi çıktı en sonunda bunu hiç önemsemedi doktor değiştirdim sonraki doktorum bunu üzerine çok düştü ve kilo almam durdu psikolojimi bozmuştu bnm davranısları en son yemişsin ama kendine yemişsin demişti