Braun pilli brun aspiratörü şiddetle tavsiye ediyorum yedek uç derdi yok tabi ki bütçe meselesi daha önce otribebe kullandım sürekli yedek uç almam gerektiği için kullanmak istemedim şimdi ikinci bebeğime hamileyim ilk oğlum 2.5 yaşında hala kullanıyorum ona da hiç bir sorun yaşamadım.