Bebek_5467 Anneler merhaba, burun aspiratoru olarak ne aldınız. Bı ağızla çekilen var bide boyle elimizle çekilen var hangisi daha kullanışlı olur yardımcı olur musunuz
uraz_ve_annesi- Bebek_5467 bende daha almadım ama kesin alınmalı mı bende burda bekleyeyim ona göre alayım ☺️
Fadmet Bebek_5467 ben de almamıştım ama en gerekli şeymiş beslenmesinden gazına uykusuna her şeyini etkiliyor. Bu kadarını tahmin etmiyordum ama çok tıkanıyor burunları. Ucu yumuşak oluyor zaten bi de çok fazla sokmadan çekiyorsun hemen. Ben de otri bebe aldım
Birgul Bebek_5467 yedek uçları da oluyo onları alıyorum. Fizyolojik serum kullanıyorum bazen de burun spreyi kullanıyorum
Sevval4 Otribebe kullanıyorum bende memnunum. Gerekli gereksiz tartışılır 🤷🏻♀️ Ama bence gerekli bebeğim tıkanık burunla uyumakta dahi zorlanıyordu grip olduğu dönemlerde daha çok doluyordu burnu çekince rahatlıyordu artık yapamıyorum 9 aylık oldu yaptirmiyor😅