Bilinmeyen34 Bayanminyon07 kanama azaldı lekelenmeye döndü bazen yok ama bazen yine geliyor az az.hic keyfim kalmadı sürekli korku içindeyim :( Sanki sürekli kanamam var gibi hissediyorum hep evdeyim.Allah yardımcımız olsun
Bayanminyon07 Bilinmeyen34 bende aynı sekildeym canım her lavaboya gttigimde korkarak gdiyorum hafif bir ağrı griyo hemen stres oluyorum yine nasıl gecicek bilmiyorum 😟
Derya341986 Bayanminyon07 korkma cnm psikoloji çok önemli hiç bişey olmaz allahın izniyle benm üstüne kasılma oldu zehirlendim elektrik çarptı şimdide idrar yolu iltahabı var ama allah büyüktür
Bayanminyon07 Derya341986 Allah şifa versin canım tabiki herşey Allah'ın takdiri herşeyden önce ona tevekkül edicez inşallah bişey olmaz
flzflz Derya341986 canım benim 12. haftada oldu kanamam şu anda 14. haftamdayim ama hala kahverengi leke devam ediyo senin ne zaman bitmişti ??
Derya341986 flzflz benm üç günde bitmişti ama progestan kullandım uzun zaman ve ilişki yasaktı ayrıca birbuçuk ay yattım evde
Derya341986 flzflz cnm uzun sürenlerde var korkma stres de tetikliyo proluton depot iğne vurmuştu sonra kanamam hiç olmadı