Deletedmom411 19 haftalik :) haftaya cumartesi detayli ultrason yaptiracagim yuzunu gosterirse gorecegim icin cok heyecanliyim oglum dogdugunda aynisiydi el kol hareketleri falan hep ayni uyuyordu, tabii cinsiyeti de kesinlik kazanacak diye :) tahmini dogum 7 subat gosteriyor ama genelde 38. Haftada geliyorlar ocak sonu subat basi insallah 🙇
Cansugomur GizemTayfun evet canım kızım olucak hayırlısıyla şuan belli değil tam ama Bilge hastanesi olabilir Gaziosmanpaşa da oturuyorum sen nerede oturuyosun
GizemTayfun Cansugomur Ben Anadolu yakasında oturuyorum medivia Hastanesi var orda bi doktora gidicem 26 eylülde canım ☺️
Denizliche ebru_ecrin_demir izmirdeyim ben egepol Hastanesi'ne gidiyorum ,geçen gün soracaktım ama danismada kimse yoktu acelemde vardı bekleyemedim,haftaya gittiğimde sorarım artik
Cansu01 Yenianneyimmm ilk doğumumda sancım olmasına rağmen hiç açılmam olmadı sezeryan olmuştu o yüzden bundada sezeryan olacağım doktorum öyle söyledi ☺️💕