rgsenyuz esrahmet61 amin inşallah en son 10 gün önce gitmiştim 3400 kilosu 51 cm boyuydu bir sonraki kontrolüm cuma günü
Annekuzusu_Ayaz esrahmet61 bizimkide 53 cm 3.960 dı canım 3 gün önce cuma kontrol var bakalım tam 4 olmuşsa sezeryan günü verecek
esrahmet61 Annekuzusu_Ayaz aynen öyle canım ilk oğlum tam 39 da doğmuştu ama kizcemin gelmye hiç nyeti yok
Annekuzusu_Ayaz esrahmet61 bana bugün haftaya perşembeye kadar gelirse gelir gelmezse suni sancıyla alıcam dedi korkuyorum
OzlemK34 Erkek çocuğu gec doğar diyorlar ama bu kadar da geç olur mu yahu bizde 39+4 olduk 3600 kilomuz ne Nişan ne su ne nts de sancı hic birsey yok
esrahmet61 Annekuzusu_Ayaz bende korkuyorum ve bugün sanırım sancım var emin olamasam da bebek sol tarafta toplaniyor sonra ağrı vuruyor kasiklarima