Tekininannesi Sinemekee ilk 5 dk da çıkıp çıkmadığına dikkat etseydiniz . Ama bu erken gebelik testlerinde hep sanki kıl gibi ikinci çizgi çıkıyor gibi oluyor . Bence en iyisi kaset test elinizde varsa tekrar yapın
rumyy54 Sinemekee 1 senedir denediğim içim artık yoruldum 🥺🥺 negatif negatif inşallah hayırlı haberler alırsınız siz
Sinemekee rumyy54 hepimiz güzel haberşer alalım inşallah canım bende 1 senedir böyleyim asla inanmıyorum