Sinemekee kızlar ben sanırım halisilasyon görüyorum gibi geliyo kıl gibi bir çizgi mi var dünde böyle görür gibi oldum bugünde mi gördüm yoksa artık psikolojik mi 😢
cihandurumerve Sinemekee çizgi var görüyorum. Erken gebelik testi alın ya da kaset test orda net belli olur. Yada kan testi verin. Allah gönlünüze göre versin 🌺
Mervekj Sinemekee benim tüp bebekti dayanamdim yaptım seninki gibi çıktı 3-4gun sonra az daha belirginleşti bence bekle birkaç gün tekrar yap
Sinemekee cihandurumerve erken gebelikti ama bu ilk defa gördüğüm bir testti normalde yarın bat ama yumurtlamam göre değil 😢 çok karışık duygular içindeyim 😢
Gamze1925 Silik çizgi görüyorum bende. Aynı şekilde çıkmıştı benimde reglime 5 gün kala test yapmıstım şu an gebeyim. Dilerseniz kan testi verin kesin sonucu ögrenebilirsiniz 😊
Sinemekee Gamze1925 çok özür dileyerek soruyorum adetinize yakın çamaşırınız sanki sürekli ıslakmış gibi oldu mu 😢
rumyy54 Sinemekee bende daha test yapmadım psikolojik bozuluyor insanın 1 hafta geciktim iç çamaşırım hep ıslak şeffaf doktorum 2 hafta adet geçmeden test yapma dedi
Ozsvm Sinemekee evet surekli adet oldum sanip wc ye gidiyodum belimde agriyordu ama sadece seffaf akinti vardii
Sinemekee Tekininannesi hiç bir testimde kuruma çizgisi çıkmamıştı o yüzden nasıl oluyor bilmiyorum 😢
_ilkanneligim Bende gördüm , bende ilk yaptığımda böyleydi ama ben akşam üzeri yapmıştım o yüzden öyle çıkmış . Sabah uyanınca yapmanızı tavsiye ederim . Hamilesiniz , hamile olmasaydınız kesinlikle bir çizgi çıkmazdı . Hayırlı olsun☺️
Sinemekee _ilkanneligim yani ben çok test yaptım ama hiç birinde böyle birşey görmedim kuruma çizgim hiç olmadı mesela inşallah öyledir bi kaç gün daha bekleyeyim inşallah güzel haberlerle dönerim
Stella_0 Silik çizgi görünüyor ama her ihtimale karşı mutlaka kan testi yaptırın en doğru sonuca ulaşırsınız 🥰 güzel geri dönüşünüzü bekliyorum 😊🙏
Sinemekee rumyy54 negatif görmektense insan beklemeyi tercih ediyor bazen 😢 ama yapın ne olcakki öyle de negatif ya da pozitif böylede sonuçta
rumyy54 Sinemekee 1 senedir denediğim içim artık yoruldum 🥺🥺 negatif negatif inşallah hayırlı haberler alırsınız siz
Tekininannesi Sinemekee ilk 5 dk da çıkıp çıkmadığına dikkat etseydiniz . Ama bu erken gebelik testlerinde hep sanki kıl gibi ikinci çizgi çıkıyor gibi oluyor . Bence en iyisi kaset test elinizde varsa tekrar yapın