Gamzeeee0606 Eslemim34 özeldeydim doktorun sana tek faydası çocuğu çıkartması herşey sana bakıyor valla. En zor kısım ıkınma kısmı bağırasın geliyor ıkınırken ama doktor sadece ıkın diyor bağırınca olmuyormuş 😁
Gamzeeee0606 Ecoli28 ilk doğumda kaçınılmaz oluyormuş var evet batikonla tampon yapıyorum şimdi bide parol verdi doktor onlarla yola devam
Gamzeeee0606 Miracinannesi_52 girmişti fakat açılmam hiç yoktu suyum gelene kadar açığımın olduğunu bilmiyordum