Mizgin09 Tazeanne5534 uyuyamıyorum herşey deniyorum yine aynı umarım bi an önce geçer karnım kasılıyor artık 😔
Tazeanne5534 Mizgin09 üzülme canım elbet geçer bende senin gibiydim. Öksürdükçe bebek oynuyor mu acaba rahatsız olur mu diye düşünüyordum ama olmuyormuş. Allah tez zamanda şifanı versin 🙏🙏
Deletedmom_7 Mizgin09 pekmez ve siyah turp suyunu sıkıp onu içmiştim o geçirmişti simdi yine ondan yapacam ben hem öksürüyorum hem de grip var bu 3 oldu böyle ağır gebelikte hastalandigim.
Mothersbaby Mizgin09 ben hamilileğimin ilk haftalarında korona olmuştum inanılmaz bir öksürüğüm vardı hatta düşecek diye korkuyordum. Ilık suya bal, limon, çok az sirke atıp içersen hemen kesiyor. Bide günde 2 defa pekmez iç
Mizgin09 Deletedmom_7 geçmiş olsun canım rabbim yardımcımız olsun benim ses tellerimde gitti söylediklerini denicem