_Sema Seda020921 benimde 6 haftalık bir kaybım oldu mart ayında , inşallah bende bekliyorum silik çizgi 2 gün sonra kan tahlilim var 🤞🤞inşallah güzel haberlerini bekliyoruz
Rukiss35 Seda020921 canım İnşaAllah hayırlısı ile alırsın yavrunu kucağına Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin ovülasyon testlerini ücreti karşılığında vermeyi düşünürnüsün?
Sevilayozdemir Seda020921 var canım hayırlı olsun rabbim saglikli bebek nasip etsin insalllah ❤️ içini ferah tut ❤️
Busbusu Zeynebim26 adetim 7 gün varken beta 12 çıktı dahada kan vermedim direk keseyi görmek istiyorum daha doktorada gtmedm ama belim kasigim agriyo hazmı cozemedm ama aynı regli agrisi
Royem62 Seda020921 çok çok amin canım şu cuma günü yüzü suyu hürmetine rabbim müjdeli haberlere kavuştursun ❤️🤲