Besgiyayla Bende 6 gün önce sezeryan oldum şuan baya toparladım ağrı oluyo ama öyle dayanılmicak gibi değil hiçbişeyde hissetmedim doğumda gülerek girdim gülerek çıktım 😂
Twetty suleesrky doktorum bana bıraktı tamamen ama ben kendimde normal doğum psikolojisini görmüyorum tansiyonum çıkıyor en ufak durumda 😔
suleesrky Twetty Normal doğumu korkulu ve acılı bir şey olarak kodlamissiniz çünkü. Lütfen Doktor Ayşe Duman’ı dinleyin. Ben de korkuyordum ama şu an bu doktor sayesinde en ufak korkum kalmadı. Doktoruma kesinlikle normali denemek istiyorum dedim.🌸
Twetty suleesrky herkes farklı düşünebiliyor tabi ben başından beri maalesef korkuyorum ve bunun üstüne gitmeye çok çalıştım ama beceremedim Allah herkese sağlıklı kolay doğum nasip etsin❤