Elbette normal doğum. Adı üstünde normal. Sezaryen bir ameliyat şeklidir keyfî olarak tercih edilmemelidir. Korkuyorsanız doktor Ayşe Duman’ı dinlemenizi ve Kolay Doğum kitabını okumanızı tavsiye ederim. Doğum filmlerde gösterildiği gibi acı dolu bir şey değil. Vucudumuzun bir kasılma eylemi. Büyük tuvaletimiz geldiğinde nasıl hafif bir karin ağrısı çekiyor ve o pisligi vucudumuzdan atıyorsak doğum sancısı da aynı. Tek fark dışarı çıkarttığımız şey bizim her şeyimiz, en kiymetlimiz.😍 Bizi sancılar icinde kivrandiran dogum değil anlatilan hikayeler ve izletilenler maalesef. Doğum asiri agrili bir şeye dönüşüyorsa zaten bir sorun vardır. Sezaryene asla karşı değilim, doktorum önerirse gerekli durumlarda sezaryen de olurum. Bazı durumlarda normal olmaz, daha hasarlı bile olur. Ama ilk tercihim nornali denemek. doktorunuz sezaryen önerirse kesinlikle normal doğumda ısrar etmeyin elbette. Ikisinde de zorluklar var, ikisinde de anne oluyorsunuz. Sadece keyfî olarak tercih etmeyin, mutlaka doğal doğumu deneyin.🌸