aylinn2604 Merve6494 siz kendinize en yalın hangisini görüyorsanız onu tercih edin ama asla bir şey için diretmeyin ben normal doğurcam diye direttim baya zorlu yollardan geçtim her şeyin hayırlısını isteyin
Yrlmz5050 aylinn2604 çok geçmiş olsun canım Allah acil şifalar versin bugün anladım ki anne olmak gerçekten çok zormuş. Ama sağ salim kucağımıza alıyoruz ya o yeter 🙏🏻
aylinn2604 Yrlmz5050 sağolun allah razı olsun evet gerçekten çok zor annemin ayaklarını öpücem, tek üzüldüğüm bebeğimi kuvöze aldılar inşallah en kısa zamanda kavuşuruz
aylinn2604 Yrlmz5050 ben doğum yaparken ıkınamadım kanalda çok kaldı nefes problemi yaşadık ben 1.55 boyundayım bebeğimde 3.900 doğdu
Annekuzusu_Ayaz aylinn2604 benimki 3.600 ölçtü bugün başka doktorda 3.900 dedi anlamadımki Perşembeye kadar gelirse gelir gelmezse suni sancıyla alacak
Sehrbnon12 Merve6494 insallah sag salim kucagına alırsın canım rabbim bizede bian önce nasip eder dogum yapmayı insallah