Hylbkt06 lütfen bu olumsuz düşünceleri iptal edermisin.. söylediğim düşündüğüm etrafimda ki soylenenleri reddediyorum
İptal ediyorum de. Bak ben 3 defa ameliyat oldum ( fitik, apandist, tup migde,) 1 2 hafta icinde sezeryan olucam… asla korkmuyorum ! Bak sana yeğenimi anlatayim. 3 aylik hamileyken apansti patladi ameliyat oldu hemde az uyutmali belden uyusturmali acilar içinde cocuk karninda agri kesici bile takmadilar tek parol.. 42 haftalik bebek gelmedi hic açılmadı ve o ameliyati taze taze karni büyüdü hic acim olmadi dedi… ve sezeryanla doğum yapti bisi olsa ona olurdu… o kotu enerjili insanlardan uzak dur. 🛑