Snmsnm61 bende aynı durumdayım insülin direncim var 86 kilodan 73 kiloya düştüm diyetisyen desteği ile fakat demirin 1-2 leri görünce bırakmak zorunda kaldım. Diyeti bıraktıktan 6 ay sonra eski kiloma geri döndüm 85.. sonra işe başladım yoğun tempo ile 80 kiloya düştüm ve gebe kaldım, şuan 88-90 arası gidiyorum ve daha 25 haftalık.. doğum sonrası ne yapacağım bilmiyorum. ama dediğin gibi yemekle aram yok sadece çok ödem tutuyorum. Parmağımı bastığım yer içeri giriyor vücudumda kendimi çok rahatsız ve kötü hissediyorum. Aldığım kilolwrdan çok rahatsızım 😑