Gulgul0 bence almaya başla en azından doğunca giyeceği kıyafetler olsun hastane çıkışı felan yaptırdın mı birden alınca çok pahalı biz eşimle her hafta ebebekten bişeyler aldık tamamladık herşeyi büyük kıyafet hiç almadım 1 yaş 2 yaş vs 03,3,6 ay aldım