Dlr48 şimdi 2. bebeğime hamileyim. Dün serklaj oldum 14. haftadayım. Pazartesiye kadar dinlenip pazartesi işe döneceğim. Zaten birkaç hafta sonra okullar kapanacak. Daha çok evde olurum. Yine çok yormamak lazım tabi. Kendini tanıyosun zaten. Belin ağrırsa hemen yat dinlen, ağır bir şey kaldırma, yukarlara uzanma pek. Uzun süreli ayakta kalma. Ben avm ye gidiyordum, biraz dolaşıp biraz dinleniyordum.